Posted on jún 8, 2006
:.Dew:.: Reklama na televízory Sony Bravia.
Určite ste videli reklamu na nový rad televízorov Sony Bravia. Tá reklama ma zaujala hneď ako som ju videl. A hovoril som si: „Je to naozaj, alebo je to len ďalší efekt v modrom štúdiu?“ Môžem vám povedať, že loptičky v reklame sú skutočné. Celkovo ich spotrebovali okolo 250,000, čiže dosť nato aby mali technické služby v San Francisco, čo robiť.
Reklama sa nakrúcala dva dni, pomocou 32 kamier, pretože bola iba jedna šanca, ako celú loptičkovú parádu zachytiť. Samozrejme, že celá oblasť mesta, kde sa nakrúcalo bola uzavretá, automobily boli rekvizity a štáb mal ochrannú výbavu.
Celú reklamu perfektne dopĺ?a skladba José Gonzáles – Heartbeats, to je pre tých, ktorí sa krvopotne snažia zistiť, od koho je hudba v reklame ;-).
Pingback: SESUL?K II E-ZINE » Blog Archive » Sony Bravia: Nová reklama