Posted on september 26, 2007
Som reklamný skeptik
Bežná reklama na m?a vôbec nepôsobí, skôr ju nenávidím. Ani neviem, kedy som naposledy klikol na nejaký reklamný banner. A kúpiť niečo na základe reklamy? To už vôbec nehrozí (teda okrem Lexusu LS600 ;-)). Reklama ma skôr odpudzuje ako priťahuje a platí to aj o kontextovej reklame na stránkach (najnovší hit bohužiaľ aj na slovenských blogoch).
Na to aby ma reklama zaujala, sa musia kreatívci riadne potrápiť. Reklamy aké sú na stránke adsoftheworld.com, totiž u nás len ťažko uvidíte-veď sú aj zozbierané z celého sveta. Poslednou reklamou, ktorá ma zaujala bola reklama proti interupciám. Drzá, ktorá kričí, vzbudzuje odpor, to je presne to, čo môže u m?a zabodovať.
Reklamy v TV tiež nehrozia. Radšej počas nich pozriem iný program, alebo si odskočím. Pravdupovediac film na klasickej komerčnej TV som pozeral naposledy, keď dávali Slno Seno. Nie som totiž zvedavý, aby mi film akým je napr. Sunshine, prerušila stupídna reklama na lacný mobil, alebo prací prášok.
Reklamné letáky, to je tiež parketa sama o sebe. Narvú ich do schránky toľko, že sa do nej už nič nezmestí. Neviem ako vy, ale ja tieto reklamy (okrem Pardonu) hneď vyhadzujem a ani ich nečítam. Nezaujíma ma, či zlacnelo bravčové stehno, bicykel alebo posteľ.
Toto sú aj dôvody, prečo tu nenájdete žiadnu reklamu. Nehodlám totiž trištvrte stránky s prepáčením „zasrať“ reklamou pre pár stovák mesačne a ani som túto stránku za účelom zárobku nezakladal.
Plne suhlasim s poslednym odstavcom.