Posted on jún 27, 2007
KEF Muon: Prezentácia ako sa patrí
Prezentácia na limitovanú sériu high-end reproduktorov KEF(popredný výrobca špičkovej audiotechniky) Muon bola vytrhnutá z kontextu klasických prezentácii. Spoločnosť si totiž najala kreatívcov zo zoskupenia Moving Brands, aby jej vymysleli prezentáciu pre výstavu v Miláne. Priestory boli tiež extravagantné: časť Sala del Cenacolo (Leonardo da Vinci) v Národnom Múzeu Vedy a Techniky v Miláne. Stredobodom záujmu mali byť reproduktory, ktoré navrhol Ross Lovegrove.
Moving Brands sa toho chopili a poriadne, po kliknutí na link uvidíte prečo. Spoločnosť vytvorila podlahu s rozmermi 10 x 5 metrov, ktorá bola kompletne podsvietená LED diódami, ktorých bolo celkovo 73 728. Cieľom bolo vytvoriť efekt pre všetky zmysly. Nešlo o dokonalú reakciu LED diód na hudbu, ale o celkový efekt.
Len si predstavte, keby mal celý napr.bar takúto podlahu, to by sa ľudia asi zbláznili…
Najnovšie Komentáre