Posted on september 21, 2006
Sekundová reklama
Upozornenie: Reklama nie je vhodná pre ľudí, ktorí sú citliví na blikanie – rýchle zmeny obrázkov!
Už ste niekedy videli reklamu, ktorá má 1 sekundu? Že, nie? Tak teraz máte možnosť si ju pozrieť po kliknutí na obrázok nad textom. Ide o reklamu reklamnej agentúry Duval Guillaume Brussels. Keby sa vysielali iba takéto reklamy, tak v jednom 5 minútovom reklamnom bloku by ich bolo 300 a rôznymi záchvatmi medzi ľuďmi by tromfli aj Pokémona.
O čom je, to na 100% spoznáte aj keď trvá iba jednu sekundu.
Pingback: asdf.sk
Abych to chytil, tak jsem se na tu reklamu musel podivat tak 5x dokola ,-) Takze nevim nevim…
myslim, ze ludia to nemusia ani zaregistrovat, ale v obchode by si vacsina urcite spomenula, ze dany vyrobok niekde videli.
Nieco podobne skusali aj v americkych kinach, bola to reklama na jedlo, pricom to v podstate ani nebolo vidno, bol to len jeden obrazok, ale aj tak si takmer vsetci potom dany produkt kupili.
marek: Hej a potom v Amerike podprahovu reklamu zakazali :)
Ale tato sa mi paci, paci sa mi, ked ludia skusaju nove veci. A otravne dlhe reklamne spoty na trapne prasky alebo podobne veci ma extremne otravuju.
podprahova reklama – to je ten spravny vyraz, nemohol som si na to spomenut
milujem dobre reklamy ;_)
K podprahovej.. het to tusim s Coca-colou :) .. inak, kontroluje niekto ci nam napriklad vlada sustavne nevsugeruvava podprahovo nejake kaleraby do hlavy? hm.. vcelku sikovny nastroj by to bol :D
Som rád, že si výrobcovia reklamy potrpia na obligátnu polminútu. Neviem či som pribrzdený, alebo čo, ale musel som si tú reklamu pozrieť niekoľkokrát. Prvýkrát som sa zľakol agresívneho zvuku a zvyšné pokusy som sa snažil zistiť, či je to zubná pasta, cukrík, žuvačka, alebo čo. Táto reklama je ako súčasné umenie: je jedno, že je to zlé, hlavne, že je to niečo nové.
Tu reklamu som si pustal asi 10 krat a plne sa sustredil aby som pochopil o co ide. Aj to az z napisu a nie z tych obrazkov.
Urrcite je to zaujimava raklama, ale v ziadom pripade by som ju nedal to TOP.
ja si reklamu nepozriem, pretoze mi neide otvorit v IE. To je tak, ked niekto nevie normalne zalinkovat a boji sa ze clovek co to cita nepouziva CTRL. Otvaranie do noveho okna je zhovadilost, drzanie sa strictu a otvaranie cez JS je este vacsia a ked „Na strance se vyskytla chyba.“ a neotvori sa nic, tak to uz ani nekomentujem.
tak to si asi jediny, kto pouziva IE, pretoze este som taku pripomienku nedostal. Pravda je, ze v IE to nejde ani mne.
Miesto toho aby si kritizoval si mohol dat navrh ako to odstranit, ja nie som programator ani coder, nesedim cely den pri kompe a nesprtam sa v source kodoch…
A este dodam, ze sa bojim malokoho.
V amerike ta reklama bola troska ina oni vsuvali loga do filmov takze dany film ma x framov za sekundu a oni len vsuplu jeden frame niekam ono to nebolo ani vydno ale ako sa uz spominalo v ludoch to ostalo a ked to vyslo najavo bol z toho big pruser. (len by ma zaujimalo ako sa to zistilo:) )
Pingback: SESUL?K II E-ZINE » Blog Archive » Za 30 obrázkov 135 000 SKK a rola vo filme?
Pingback: SESUL?K II E-ZINE » Blog Archive » Podprahová reklama: Viac ako populárna