Posted on júl 31, 2006
Téma: Prečo sa mi nepáči reklama na Slovensko
Väčšina z vás možno novú reklamu propagujúcu Slovensko už videla a ak nie, aspo? budete vedieť, čo v nej očakávať. Reklama sa mi nepáči z dvoch hlavných dôvodov a to: je komentovaná a použité zábery.
K tomu, že je komentovaná mám najväčšie výhrady. Načo komentovať a hovoriť ľuďom, čo môžu zažiť, keď na základe obrazu si každý utvorí svoj názor, ktorý sa nemusí stotož?ovať s niečím, čo vám nadiktuje hlas z reklamy. Ihneď po zazretí reklamy som si spomenul na reklamu na Indiu, v ktorej hrá hudba (mimochodom indická) dopl?ujúca veľmi pekné zábery a bez komentára. Podobnou je aj reklama na Cyprus a Španielsko.
Ďalším kame?om úrazu sú použité zábery. To naozaj nemáme na Slovensku krajšie lokality, ako tuctové aquaparky a bobové dráhy? Na záberoch z Indie je slon indický a Taj Mahal, z Cypru a Španielska je to more a aktivity s ním spojené, len v Slovenskej reklame prakticky nezazriete krásne doliny, hrady atď.
Zdá sa, že po trapase so Snežkou na propagačných materiáloch o Slovensku sa opäť prejavila neprofesionalita a osobné záujmy niekoho.
Svoju spokojnosť/nespokojnosť môžete vyjadriť aj v ankete na www.sesulak.skiinfo.sk
Pingback: asdf.sk
Pingback: SESUL?K II E-ZINE » Blog Archive » Reklama na Slovensko: Niečo mi uniká?